Shop Forum More Submit  Join Login
Timing is everything by LadyM Timing is everything by LadyM
Blue Beetle and Booster Gold, about to feel the wrath of Batpony. Yep, the boys are in trouble again.
Add a Comment:
 
:iconoffroadgirl:
Offroadgirl Featured By Owner Jul 1, 2013
HAHAHA! Funny. I think I'm gonna bust a gut here!
Reply
:iconblueflame-a20pc:
BlueFlame-A20PC Featured By Owner Jun 20, 2012  Hobbyist General Artist
ROFL I thin my insides are going to burst!!!! X3
Reply
:icontheoldhorse:
theoldhorse Featured By Owner Oct 11, 2011
i'm bat pony, welll i've been a dog and the 60's batman is lol'd at now so i gress this is better
Reply
:iconsqueebers42:
Squeebers42 Featured By Owner Apr 6, 2011
Wow! XD Even as a pony, Batman still looks intimidating.
If he were a My Little Pony, I think that's exactly what he would look like.
Perfect. Just. Perfect.
Reply
:iconladym:
LadyM Featured By Owner Dec 25, 2010
Thanks! XD
Reply
:iconmeena-tsukino344:
Meena-Tsukino344 Featured By Owner Apr 4, 2010
BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!! XD

This was enough to bring me out of a crying fit educed by another Booster and Beetle pic! Thank You SOOO Much! =]

I am in desperate need of therapy! That SLAYED me! XD And his PHACE! XD
Reply
:iconskankerzero:
skankerzero Featured By Owner May 6, 2009  Professional Digital Artist
I love you for this... o__o
Reply
:iconraikougal:
raikougal Featured By Owner Jul 31, 2008
*snrrrrrrk* XD
Reply
:iconbatgirlofgotham:
BatgirlofGotham Featured By Owner Jun 17, 2008
LOL! So funny! *imagines what's going to happen next* *shakes head at the..pain!!!*

Great work with this! A true masterpiece!

:w00t!: :hug: :laughing: :D
Reply
:iconcyan-leopard:
Cyan-Leopard Featured By Owner Apr 23, 2007
:omg: this is fecking hilarious.....gotta fave!
Reply
:iconleada:
Leada Featured By Owner Nov 18, 2006
AHAHAHAHAHA! It's funny because it's true. :D
Reply
:iconzionprime:
zionprime Featured By Owner Sep 28, 2005  Professional General Artist
Good job.
Reply
:icondisgruntledlemur:
disgruntledlemur Featured By Owner Feb 11, 2005  Student
*falls on the floor laughing*
Reply
:iconoracle01:
Oracle01 Featured By Owner Jan 28, 2005  Hobbyist General Artist
Ahhh!! I just simply adore this. They're ponies! *remembers seeing ponified JLA members somewhere* :giggle: You did a great job with this. I must fav it! :XD:
Reply
:iconbatgirlofgotham:
BatgirlofGotham Featured By Owner Jun 16, 2008
You probably saw *Dwelian's artwork. she does tons of the JLA ponies!
Reply
:iconoracle01:
Oracle01 Featured By Owner Aug 1, 2008  Hobbyist General Artist
OOOh yes... I have, indeed. I love those lil' ponies! They're way too rad. :D
Reply
:iconcrunchturtle:
crunchturtle Featured By Owner Mar 14, 2004
XD I love this!! The expressions are great!! :rofl:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 11, 2004
Image Size
57.2 KB
Resolution
676×430
Link
Thumb

Stats

Views
2,557
Favourites
53 (who?)
Comments
17
Downloads
78
×